TWÓJ BIZNES - TWOJA PRACA 2 - II nabór - Powiatowy Urząd Pracy w Opolu


TWÓJ BIZNES - TWOJA PRACA 2 - II nabór


rpo


Szanowni Państwo,
 
uprzejmie przypominamy, że zgodnie z zapisami Umowy na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego Przedsiębiorca zobowiązany jest przedłożyć Beneficjentowi w terminie do 14 dni od ostatniego dnia okresu, za który jest udzielane wsparcie pomostowe:

  • zestawienie poniesionych wydatków wraz z fakturami lub innymi dokumentami księgowymi potwierdzającymi wydatkowanie środków otrzymanych w ramach wsparcia pomostowego,
  • dokumenty potwierdzające fakt prowadzenia przez siebie działalności gospodarczej, w postaci oryginałów zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz  ZUS.
 
W związku z powyższym Uczestnicy Projektu są zobowiązani w terminie do 14 dni (roboczych) po upływie 12-miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej, złożyć celem rozliczenia przedłużonego wsparcia pomostowego, do siedziby Partnera, tj. do Stowarzyszenia „Promocja Przedsiębiorczości", Opole ul. Damrota 4 (III piętro), w dni robocze w godzinach od 9:00 do 14:00:
  • zestawienie wydatków poniesionych w ramach przedłużonego wsparcia pomostowego (Załącznik nr 28 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości), do którego załączone zostają kopie faktur lub innych dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie zakupu towarów i/lub usług i wskazujących stawki podatku VAT dla poszczególnych wydatków oraz potwierdzenia zapłaty
oraz
  • oryginały zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz ZUS potwierdzające fakt prowadzenia przez siebie działalności gospodarczej

 
Uwaga! Zaświadczenia z US i ZUS nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą, tj. przed upływem 12-miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej.
 
W/w dokumenty należy składać w jednym egzemplarzu.


Opole, 11.05.2022
 
 
 
 

Szanowni Państwo,

przypominamy, że zgodnie z zapisami Umowy na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego Przedsiębiorca zobowiązany jest przedłożyć Beneficjentowi w terminie do 14 dni od ostatniego dnia okresu, za który jest ono udzielane:

  • zestawienie poniesionych wydatków wraz z fakturami lub innymi dokumentami księgowymi potwierdzającymi wydatkowanie środków otrzymanych w ramach wsparcia pomostowego,
  • dokumenty potwierdzające fakt prowadzenia przez siebie działalności gospodarczej, w postaci oryginałów zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz  ZUS.

W związku z powyższym Uczestnicy Projektu są zobowiązani w terminie do 14 dni (roboczych) po upływie pierwszych 6-miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej, złożyć celem rozliczenia podstawowego wsparcia pomostowego, do Siedziby Partnera, tj. do Stowarzyszenia „Promocja Przedsiębiorczości",  Opole ul. Damrota 4 (III piętro), w dni robocze w godzinach od 9:00 do 14:00:

1. Zestawienie wydatków poniesionych w ramach podstawowego wsparcia pomostowego (Załącznik nr 28 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości), do którego załączone zostają kopie faktur lub innych dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie zakupu towarów i/lub usług i wskazujących stawki podatku VAT dla poszczególnych wydatków oraz potwierdzenia zapłaty;

2. Oryginały zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz ZUS potwierdzające fakt prowadzenia przez siebie działalności gospodarczej.

W/w dokumenty należy składać w jednym egzemplarzu.

W celu otrzymania zaświadczenia z ZUS, należy w odpowiednim oddziale ZUS wypełnić „Wniosek ZUS-EWZ-1" o wydanie zaświadczenia o zgłoszeniu do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

W celu otrzymania zaświadczenia z US, należy w odpowiednim oddziale US wypełnić „Wniosek o wydanie zaświadczenia z wyłączeniem Zaświadczenia o niezaleganiu/stwierdzającego stan zaległości". Ponieważ wzory wniosków mogą nieznacznie różnić się w zależności od oddziału US – w załączeniu wzór wniosku obowiązujący w Pierwszym i Drugim US w Opolu (do pobrania poniżej, tam gdzie wszystkie dokumenty i listy rankingowe).  We wzorze wskazano odpowiednie informacje do zaznaczenia.
 
Opole, 10.11.2021 





Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że poniżej zamieszczona została LISTA WNIOSKÓW REKOMENDOWANYCH DO OTRZYMANA PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO złożonych przez Uczestników projektu TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA II – II nabór.

29.10.2021 r. zostaną Państwo poinformowani, za pośrednictwem emaila, przez Partnera – Stowarzyszenie „Promocja Przedsiębiorczości" w Opolu o wynikach oceny i terminie składania dokumentów niezbędnych do zabezpieczenia prawidłowego wykonania Aneksu do Umowy na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego, tj. dokumentów o których mowa w §5 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

UWAGA: w terminie od 02.11.2021r. do 10.11.2021r. z Uczestnikami Projektu, którym przyznane zostało przedłużone wsparcie pomostowe zawierane będą Aneksy do Umowy na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego.

 
Opole, 25.10.2021 
 
 


Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że planowany na 6 września 2021 r. nabór Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego  odbędzie się w innym terminie:  01 października 2021 r.

Jednocześnie przypominamy, że procedura składania wniosku o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego pozostaje bez zmian.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.


Opole, 02.09.2021 



 
Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że 6 września 2021 r. w godzinach od 9.00 do 14.00 odbędzie się nabór Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego.
Wnioski należy złożyć w biurze projektu Partnera tj. w siedzibie Stowarzyszenia „Promocja Przedsiębiorczości", Opole, ul. Damrota 4, III piętro lub przesłać pocztą na wymieniony adres (liczy się data wpływu wniosku do biura projektu Partnera).

Wnioski złożone w biurze projektu lub dostarczone pocztą po wyznaczonej dacie i godzinie nie będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej i nie będą zwracane uczestnikom projektu.

Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego należy złożyć wraz z załącznikami wymienionymi w § 9 ust. 2 Regulaminu przyznawania dotacji i wsparcia pomostowego – środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości ( regulamin jest dostępny poniżej tam gdzie wszystkie dokumenty ).

UWAGA: niezłożenie Wniosku o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację uczestnika projektu z ubiegania się o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego. Tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim umożliwione zostanie dostarczenie wniosku po wyznaczonym terminie.

Przypominamy, że maksymalna wysokość przedłużonego wsparcia pomostowego wynosi 1 500,- zł brutto / 1 miesiąc. Przedłużone wsparcie pomostowe wypłacane jest w kwocie netto.
Rozliczenie przedłużonego wsparcia pomostowego następuje w terminie do 14 dni od ostatniego okresu, za który jest ono udzielane, poprzez złożenie szczegółowego zestawienia towarów lub usług, których zakup został dokonany z przyznanych środków, do którego załączone zostają faktury lub inne dokumenty księgowe potwierdzające dokonanie zakupu towarów i/lub usług i wskazujące stawki podatku VAT dla poszczególnych wydatków.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
z Partnerem – SPP w Opolu, z  Magdaleną Maksymowicz – tel. 669 425 485 lub z Agnieszką Rytwińską – tel. 500 169 177
lub z Beneficjentem – PUP w Opolu, z Izabelą Bocheńska – tel. 77 44 22 945.
 
Opole, 12.08.2021  





Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że poniżej zamieszczona została LISTA WNIOSKÓW REKOMENDOWANYCH DO OTRZYMANA PODSTAWOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO złożonych przez Uczestników projektu TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA II – II nabór.
Najpóźniej w terminie do 19 sierpnia 2021 r. zostaną Państwo poinformowani, za pośrednictwem emaila, przez Partnera – Stowarzyszenie „Promocja Przedsiębiorczości" o wynikach oceny.
 
Opole, 12.08.2021  
 
 



Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że 28 lipca 2021 r. w godzinach od 9.00 do 14.00 odbędzie się nabór Wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.
Wnioski należy złożyć w biurze projektu Partnera tj. w siedzibie Stowarzyszenia „Promocja Przedsiębiorczości", Opole, ul. Damrota 4, III piętro lub przesłać pocztą na wymieniony adres (liczy się data wpływu wniosku do biura projektu Partnera).

Wnioski złożone w biurze projektu lub dostarczone pocztą po wyznaczonej dacie i godzinie nie będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej i nie będą zwracane uczestnikom projektu.

Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego należy złożyć wraz z załącznikami wymienionymi w § 8 ust. 1 Regulaminu przyznawania dotacji i wsparcia pomostowego – środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości ( regulamin jest dostępny poniżej tam gdzie wszystkie dokumenty ).

UWAGA: niezłożenie Wniosku o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację uczestnika projektu z ubiegania się o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego. Tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim umożliwione zostanie dostarczenie wniosku po wyznaczonym terminie.

Przypominamy, że maksymalna wysokość podstawowego wsparcia pomostowego wynosi 1 500,- zł brutto / 1 miesiąc. Podstawowe wsparcie pomostowe wypłacane jest w kwocie netto.

Rozliczenie podstawowego wsparcia pomostowego następuje w terminie do 14 dni od ostatniego okresu, za który jest ono udzielane, poprzez złożenie szczegółowego zestawienia towarów lub usług, których zakup został dokonany z przyznanych środków, do którego załączone zostają faktury lub inne dokumenty księgowe potwierdzające dokonanie zakupu towarów i/lub usług i wskazujące stawki podatku VAT dla poszczególnych wydatków.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

z Partnerem – SPP w Opolu, z  Magdaleną Maksymowicz – tel. 669 425 485 lub z Agnieszką Rytwińską – tel. 500 169 177
lub
z Beneficjentem – PUP w Opolu, z Izabelą Bocheńska – tel. 77 44 22 945.

Opole, 05.07.2021

 
 
 



Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że poniżej zamieszczona została Lista rankingowa po odwołaniach i Lista rezerwowa Wniosków o przyznanie dotacji złożonych przez uczestników projektu TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2 – II nabór.
 
Uczestnicy projektu , których Wnioski o przyznanie dotacji  znajdują się na pozycji od 1 do 3  Listy rankingowej po odwołaniach powinni dokonać rejestracji działalności gospodarczej z dniem 01.06.2021 r. (dzień rejestracji działalności powinien być tożsamy z dniem jej rozpoczęcia) i dostarczyć najpóźniej do 10.06.2021 r. do Partnera realizującego wspólnie z PUP w Opolu niniejszy projekt tj. do Stowarzyszenia „Promocja Przedsiębiorczości", Opole ul. Damrota 4 (III piętro), tel. 77 456 56 00, w godzinach od 9.00  do 14.00 celem weryfikacji,  dokumenty niezbędne do zawarcia  Umowy na otrzymanie dotacji, w tym:

  1. Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – CEIDG, poświadczający zarejestrowanie i rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej w terminie wskazanym przez Realizatora projektu - PUP w Opolu,
  2. Kopię aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA, ZUS ZFA/ZPA),
  3. Uaktualniony harmonogram rzeczowo-finansowy ( jeśli dotyczy),
  4. Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis ( załącznik nr 7 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  lub  oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w roku podatkowym przystąpienia do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach podatkowych ( załącznik nr 8 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  lub  zaświadczenia o pomocy de minimis, wystawione przez podmioty udzielające pomocy w roku podatkowym, w którym dana osoba przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach podatkowych.
  5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( załącznik nr 9 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  
  6. Oświadczenie o nieposiadaniu długów objętych tytułami egzekucyjnymi oraz, że dana osoba nie jest dłużnikiem w sprawach prowadzonych w ramach egzekucji sądowej lub egzekucji administracyjnej ( załącznik nr 13 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  
  7. Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych, o których mowa w art.5 ust.3 pkt.1 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( załącznik nr 10 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  
  8.  Zabezpieczenie prawidłowego wykonania Umowy na otrzymanie dotacji  ( załączniki do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego … dla poręczycieli:  nr 15 i/lub 16 i/lub 17 oraz 13, 14 ewentualnie 18  oraz załącznik nr 19 dla współmałżonka poręczyciela ).  

 
UWAGA: proszę wszystkie wyżej wymienione dokumenty – załączniki do Umowy na otrzymanie dotacji podpisać ale nie wpisywać daty. Data zostanie uzupełniona w dniu kiedy w siedzibie Partnera – SPP w Opolu podpisywana będzie Umowa na otrzymanie dotacji.
W przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa powyżej, w tym dokumentów związanych z ustanowieniem zabezpieczenia w terminie wskazanym w niniejszym piśmie, uznaje się że rezygnuje Pani z możliwości otrzymania przyznanej dotacji i uczestnictwa  w Projekcie.
 
Jednocześnie przypominam, że Uczestnicy projektu, którzy złożą w wymaganym terminie komplet prawidłowo wypełnionych załączników do Umowy na otrzymanie dotacji, zawiadomieni zostaną przez Partnera – Stowarzyszenie „Promocja Przedsiębiorczości o dniu i godzinie podpisania Umowy na przyznanie dotacji w siedzibie Partnera.
Podpisanie Umowy na otrzymanie dotacji musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 30 dni ( roboczych ) od dnia zawiadomienia Uczestnika projektu o przyznaniu dotacji.

Pismo z powyższą informacją do Uczestników projektu, których wnioski o przyznanie dotacji znajdują się na pozycji od 1 do 3 Listy rankingowej po odwołaniach wysłane zostanie za pośrednictwem emaila  26.05.2021 r.
 
Uczestnicy projektu, których Wnioski o przyznanie dotacji  znajdują się na pozycji od 4 do 11  Listy rankingowej po odwołaniach = Liście rezerwowej, otrzymają pismo o ostatecznej decyzji dotyczącej rozpatrzenia Wniosku o przyznanie dotacji, wysłaneza pośrednictwem emaila, rownież  26.05.2021 r.
 
Opole, 26.05.2021
 




Szanowni Państwo,
 
Uprzejmie informujemy, że poniżej zamieszczona została Podstawowa lista rankingowa Wniosków o przyznanie dotacji złożonych przez 29 Uczestników projektu ( 15 K i 14 M ) TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2 – II nabór.
 
Uczestnicy projektu , których Wnioski o przyznanie dotacji  znajdują się na pozycji od 1 do 18  Podstawowej listy rankingowej powinni dokonać rejestracji działalności gospodarczej z dniem 13.05.2021 r. (dzień rejestracji działalności powinien być tożsamy z dniem jej rozpoczęcia) i dostarczyć w terminie od 14.05.2021 r. do 24.05.2021 r. do Partnera realizującego wspólnie z PUP w Opolu niniejszy projekt tj. do Stowarzyszenia „Promocja Przedsiębiorczości", Opole ul. Damrota 4 (III piętro), tel. 77 456 56 00, w godzinach od 9.00  do 14.00 celem weryfikacji,  dokumenty niezbędne do zawarcia  Umowy na otrzymanie dotacji, w tym:

  1. Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – CEIDG, poświadczający zarejestrowanie i rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej w terminie wskazanym przez Realizatora projektu - PUP w Opolu,
  2. Kopię aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA, ZUS ZFA/ZPA),
  3. Uaktualniony harmonogram rzeczowo-finansowy ( jeśli dotyczy),
  4. Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis ( załącznik nr 7 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  lub  oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w roku podatkowym przystąpienia do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach podatkowych ( załącznik nr 8 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  lub  zaświadczenia o pomocy de minimis, wystawione przez podmioty udzielające pomocy w roku podatkowym, w którym dana osoba przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach podatkowych.
  5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( załącznik nr 9 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  
  6. Oświadczenie o nieposiadaniu długów objętych tytułami egzekucyjnymi oraz, że dana osoba nie jest dłużnikiem w sprawach prowadzonych w ramach egzekucji sądowej lub egzekucji administracyjnej ( załącznik nr 13 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  
  7. Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych, o których mowa w art.5 ust.3 pkt.1 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( załącznik nr 10 do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)  
  8.  Zabezpieczenie prawidłowego wykonania Umowy na otrzymanie dotacji  ( załączniki do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego … dla poręczycieli:  nr 15 i/lub 16 i/lub 17 oraz 13, 14 ewentualnie 18  oraz załącznik nr 19 dla współmałżonka poręczyciela ).  

 
UWAGA: proszę wszystkie wyżej wymienione dokumenty – załączniki do Umowy na otrzymanie dotacji podpisać ale nie wpisywać daty. Data zostanie uzupełniona w dniu kiedy w siedzibie Partnera – SPP w Opolu podpisywana będzie Umowa na otrzymanie dotacji.
W przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa powyżej, w tym dokumentów związanych z ustanowieniem zabezpieczenia w terminie wskazanym w niniejszym piśmie, uznaje się że rezygnuje Pani z możliwości otrzymania przyznanej dotacji i uczestnictwa  w Projekcie.
 
Jednocześnie przypominam, że Uczestnicy projektu, którzy złożą w wymaganym terminie komplet prawidłowo wypełnionych załączników do Umowy na otrzymanie dotacji, zawiadomieni zostaną przez Partnera – Stowarzyszenie „Promocja Przedsiębiorczości o dniu i godzinie podpisania Umowy na przyznanie dotacji w siedzibie Partnera.
 
Podpisanie Umowy na otrzymanie dotacji musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 30 dni ( roboczych ) od dnia zawiadomienia Uczestnika projektu o przyznaniu dotacji.

Pismo z powyższą informacją do Uczestników projektu, których wnioski o przyznanie dotacji znajdują się na pozycji od 1 do 18 Podstawowej listy rankingowej wysłane zostanie za pośrednictwem emaila 07.05.2021 r.
 
Uczestnicy projektu, których Wnioski o przyznanie dotacji  znajdują się na pozycji od 19 do 29  Podstawowej listy rankingowej mają prawo w terminie do 5 dni  licząc od dnia otrzymania informacji o wynikach oceny, dostarczyć do Biura Projektu Realizatora projektu tj. do Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Opolu, ul. Bytnara Rudego 8, pok. nr 9,  pisemne odwołanie od decyzji Komisji Oceny Wniosków o dotację (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu odwołania do Biura Projektu).

Pismo z powyższą informacją do Uczestników projektu, których wnioski o przyznanie dotacji znajdują się na pozycji od 19 do 29 Podstawowej listy rankingowej wysłane zostanie za pośrednictwem emaila nie później niż  10.05.2021 r.

Uczestnik projektu składający odwołanie powinien zapoznać się z załączoną do  pisma o wynikach oceny, oceną dokonaną przez członków KOW o dotację, a w odwołaniu jednoznacznie wskazać   z którymi zapisami oceniających się nie zgadza.

 
Opole, 06.05.2021
 
 
 


Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z powodu aktualnej sytuacji epidemiologicznej, która bezpośrednio dotknęła również pracowników biura projektu, planowane na 01.04.2021 r. posiedzenie Komisji Oceny Wniosków o dotację odbędzie się 20.04.2021 r.
W związku z tym planuje się, że Podstawowa lista rankingowa Uczestników projektu, którym przyznana zostanie dotacja pojawi się na stronie projektu 7-10 maja br.

Opole, 12.04.2021 r.




Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach: 19 i 22 marca 2021 r. odbędzie nabór „Wniosków o przyznanie dotacji".

„Wniosek o przyznanie dotacji" należy złożyć w wyżej wymienionym terminie, zgodnie z procedurą opisaną w § 4 ust. 7 „Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie pn. TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2…":

w biurze projektu tj. w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Opolu, ul. Jana Bytnara Rudego 8, 45-265 Opole, w godzinach od 8.00 do 14.00, do skrzyni na dokumenty znajdującej się wewnątrz budynku, przy  drzwiach głównych do CAZ, które znajduje się obok straży miejskiej
lub
przesłać na adres biura projektu ( liczy się data wpływu „Wniosku o przyznanie dotacji" do biura projektu, a nie data stempla pocztowego).

UWAGA:
Nie dopuszcza się składania „Wniosków o przyznanie dotacji" za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub poza terenem biura projektu. „Wnioski o przyznanie dotacji", które wpłyną do biura projektu przed lub po terminie naboru nie będą rozpatrywane i nie będą zwracane.

 
Opole, 09.03.2021 r.





Szanowni  Państwo,

uprzejmie informujemy, że poniżej ( w miejscu gdzie znajdują się „Załączniki" ) zamieszczona została Ostateczna lista rankingowa Uczestników projektu i Rezerwowa lista Uczestników projektu.
Pismo-informacja o ostatecznych wynikach oceny merytorycznej Formularzy rekrutacyjnych wysłana została do Kandydatów drogą elektroniczną tj. za pośrednictwem e-maila w dniu dzisiejszym tj. 23.02.2021 roku.
Kandydaci, którzy zostali Uczestnikami projektu zobowiązani są do stawienia się 01.03.2021 r. o godzinie wskazanej w piśmie o którym mowa powyżej w Biurze Projektu tj. w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Opolu, ul. Jana Bytnara „Rudego" 8, sala nr 11 w celu podpisania: Oświadczenia kwalifikowalności uczestnika, Oświadczenia Uczestnika projektu oraz Umowy na świadczenie usług szkoleniowo-doradczych.

Szkolenie online ( za pośrednictwem platformy ZOOM ) rozpocznie się 03.03.2021 r. o godzinie 08.00.

W okresie od 19 do 22 marca 2021 r. odbędzie się nabór Wniosków o przyznanie dotacji.

UWAGA:
Jeżeli którykolwiek Kandydat ( kobieta lub mężczyzna ) znajdujący się na Ostatecznej liście rankingowej zamierza zrezygnować z udziału w projekcie, proszony jest o poinformowanie pracowników biura projektu o tym fakcie, najpóźniej do 26.02.2021 r. tak by można było powiadomić osoby z Rezerwowej listy Uczestników projektu o możliwości udziału w projekcie.

 

Opole, 23.02.2021


 


Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że poniżej zamieszczona została Wstępna lista rankingowa Uczestników projektu TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2, sporządzona po zakończeniu oceny merytorycznej formularzy rekrutacyjnych przez Komisję rekrutacyjną.
Pisma z informacją o wynikach oceny wysłane zostaną do poszczególnych Kandydatów drogą elektroniczną tj. za pośrednictwem e-maila w dniu dzisiejszym.

Opole, 12.02.2021



 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że po zakończeniu oceny formalnej Formularzy rekrutacyjnych złożonych w okresie od 4 do 8 stycznia 2021 r. przez Kandydatów do projektu 54 formularze rekrutacyjne zostały zakwalifikowane do oceny merytorycznej.
Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej odbyło się 26.01.2021 r. Ocena Formularzy rekrutacyjnych odbywać będzie się w okresie do 08.02.2021 r.
Planuje się, że ogłoszenie wstępnej listy rankingowej Uczestników projektu nastąpi 11-12 lutego br.
 
Opole, 28.01.2021


 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 4 do 8 stycznia 2021 r., w ramach II naboru do projektu TWÓJ BIZNES - TWOJA PRACA 2, w biurze projektu, złożone zostały przez Kandydatów do projektu 54 Formularze rekrutacyjne. Ponadto 3 Formularze rekrutacyjne złożone zostały w siedzibie PUP w Opolu, przy ul. Hubala 21. Za zgodą Beneficjenta formularze te również zostaną uwzględnione. 

Łącznie ocenie formalnej podlegać bedzie 57 Formularzy rekrutacyjnych złożonych przez 29 kobiet i 28 mężczyzn.

Opole, 11.01.2021




Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w  okresie od 4 do 8 stycznia 2021 r. odbędzie się nabór „Formularzy rekrutacyjnych do projektu pn. TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2".

Formularz rekrutacyjny należy złożyć w wyżej wymienionym terminie, zgodnie z procedurą opisaną w § 6 „Regulaminu rekrutacji …":

w biurze projektu tj. w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Opolu, ul. Jana Bytnara Rudego 8, 45-265 Opole, w godzinach od 8.00 do 14.00, do skrzyni na dokumenty znajdującej się przy drzwiach do wejścia głównego do CAZ, które znajduje się obok straży miejskiej
lub
przesłać na adres biura projektu ( liczy się data wpływu Formularza rekrutacyjnego do biura projektu, a nie data stempla pocztowego ).

UWAGA: nie dopuszcza się składania Formularzy rekrutacyjnych za pośrednictwem portalu praca.gov.pl. lub poza terenem biura projektu ( np. w siedzibie PUP w Opolu, ul. Hubala 21 ).  Formularze rekrutacyjne, które wpłyną  do biura projektu przed lub po terminie naboru nie będą rozpatrywane i  nie będą zwracane.


Opole, 16.12.2020


 


DOTACJE DLA BEZROBOTNYCH W WIEKU OD 30 ROKU ŻYCIA
Myślisz o rozpoczęciu działalności gospodarczej
Nie masz środków finansowych przeznaczonych na ten cel
Weź udział w projekcie pn. TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2, realizowanym przez Miasto Opole / Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach RPO WO na lata 2014-2020, Działanie 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej, w ramach którego możesz otrzymać:

  1. Wsparcie szkoleniowo – doradcze połączone z indywidualnym doradztwem biznesowym umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej.
  2. Dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej w maksymalnej wysokości 27 700,- zł brutto.
  3. Podstawowego wsparcie pomostowe wypłacane przez pierwsze 6 miesięcy prowadzenia działalności w wysokości 1 500,- zł brutto / 1 miesiąc.
  4. Przedłużone wsparcie pomostowe wypłacane przez kolejne 6 miesięcy prowadzenia działalności w wysokości 1 500,- zł brutto/ 1 miesiąc.
  5. Wsparcie pomostowe obejmujące doradztwo o charakterze specjalistycznym w zakresie efektywnego wykorzystania dotacji i prowadzenia działalności gospodarczej.

 
Łącznie możesz otrzymać 45 700,- zł brutto
 
Spotkania informacyjne dla bezrobotnych zainteresowanych udziałem w projekcie
odbędą się:

7, 9, 11, 14, 16 i 18 grudnia 2020 r. w Centrum Aktywizacji Społecznej w Opolu, ul. Krakowska 32.

Zapisy na spotkania informacyjne prowadzą:

 Ewa Parcej - tel. 77 44 22 938
Izabela Bocheńska - tel. 77 44 22 945
Dominika Zachara i Anna Ligaj- Pach - tel. 77 44 21 880
 
UWAGA:
Spotkania informacyjne przeprowadzone zostaną zgodnie z obowiązującymi obostrzeniami sanitarnymi związanymi z epidemią COVID-19. W jednym spotkaniu mogą uczestniczyć maksymalnie 4 osoby + prowadzący. Wszystkie osoby w trakcie spotkania zobowiązane będą do noszenia maseczek (nie dopuszcza się przyłbić ) i o ile jest to możliwe rękawiczek.
 
Nabór formularzy rekrutacyjnych do projektu odbędzie się w okresie od 4 do 8 stycznia 2021r.
 
Szczegółowe informacje o projekcie dla Kandydatów i Uczestników projektu znajdują się / zamieszczane będą na stronie projektu: www.pup.opole.pl → Projekty i Programy → Projekty EFS → Realizowane → TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2 – II nabór
 
https://opole.praca.gov.pl/twoj-biznes-twoja-praca-2-ii-nabor
 
Dokumenty do pobrania znajdują  na stronie projektu: www.pup.opole.pl → Projekty i Programy → Projekty EFS → Realizowane → TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2 – II nabór → Załączniki
 
Poniżej znajduje się planowany/orientacyjny harmonogram realizacji projektu i porównanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej udzielanego w ramach projektu TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2 i dotacji przyznawanych przez PUP w Opolu ze środków Funduszu Pracy.
 
 
 

Załączniki
Wzór wniosku do Pierwszego Urzędu Skarbowego.pdf (pdf, 682 KB)
Wzór wniosku do Drugiego Urzędu Skarbowego.pdf (pdf, 357 KB)
LISTA WNIOSKÓW REKOMENDOWANYCH DO OTRZYMANIA PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO.pdf (pdf, 397 KB)
LISTA WNIOSKOW REKOMENDOWANYCH DO OTRZYMANIA PODSTAWOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO.pdf (pdf, 450 KB)
LISTA RANKINGOWA PO ODWOŁANIACH.pdf (pdf, 237 KB)
LISTA REZERWOWA .pdf (pdf, 233 KB)
PODSTAWOWA LISTA RANKINGOWA.pdf (pdf, 247 KB)
Ostateczna lista rankingowa uczestników projektu - II nabór.pdf (pdf, 253 KB)
Lista rezerwowa uczestników projektu - II nabór.pdf (pdf, 251 KB)
Wstępna lista rankingowa uczestników projektu - II nabór.pdf (pdf, 448 KB)
Harmonogram realizacji projektu dla II naboru.docx (docx, 16 KB)
REGULAMIN REKRUTACJI - II nabór.doc (doc, 219 KB)
Załącznik nr 1 - FORMULARZ REKRUTACYJNY - II nabór - loga czarno-białe.doc (doc, 193 KB)
Załącznik nr 2 - Oświadczenie kwalifikowalności kandydata - II nabór - loga czarno-białe (4).docx (docx, 63 KB)
Załącznik nr 3 - Karta oceny formalnej formularza rekrutacyjnego - II nabór.doc (doc, 116 KB)
Załącznik nr 4 - Karta oceny merytorycznej formularza rekrutacyjnego - II nabór.doc (doc, 88 KB)
Załącznik nr 5 - Oświadczenie kwalifikowalności Uczestnika projektu - II nabór.docx (docx, 58 KB)
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o posiadaniu gospodarstwa rolnego poniżej 2 ha przeliczeniowych - II nabór - loga czarno-białe.doc (doc, 96 KB)
REGULAMIN PRZYZNAWANIA DOTACJI I WSPARCIA POMOSTOWEGO - ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - II nabór.doc (doc, 453 KB)
Załącznik nr 1 Wniosek o przyznanie dotacji - II nabór.docx (docx, 70 KB)
Załącznik nr 2 Biznesplan - II nabór.docx (docx, 68 KB)
Załącznik nr 3 Harmonogram rzeczowo - finansowy - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 4 Karta oceny formalnej - II nabór.docx (docx, 79 KB)
Załącznik nr 5 Regulamin Komisji Oceny Wniosków - II nabór.docx (docx, 71 KB)
Załącznik nr 6 Karta oceny merytorycznej - II nabór.docx (docx, 74 KB)
Załącznik nr 7 Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - II nabór.docx (docx, 49 KB)
Załącznik nr 8 Oswiadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis - II nabór.docx (docx, 50 KB)
Załącznik nr 9 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - II nabór.xlsx (xlsx, 110 KB)
Załącznik nr 10 Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych - II nabór.docx (docx, 46 KB)
Załącznik nr 11 Umowa na otrzymanie dotacji - II nabór.docx (docx, 86 KB)
Załącznik nr 12 Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - II nabór.docx (docx, 22 KB)
Załącznik nr 13 Oświadczenie uczestnika projektu lub poręczyciela o nieposiadaniu długów objętych tytułami egzekucyjnymi - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 14 Oświadczenie poręczyciela u udzieleniu poręczenia jednemu uczestnikowi projektu - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 15 Zaświadczenie o zatrudnieniu i wysokości dochodów poręczyciela zatrudnionego na umowę o pracę - II nabór.doc (doc, 90 KB)
Załącznik nr 16 Oświadczenie o dochodach dla poręczyciela prowadzącego działalność gospodarczą - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 17 Oświadczenie o dochodach dla poręczyciela prowadzącego działalność rolniczą - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 18 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżenskim - II nabór.docx (docx, 46 KB)
ZaŁącznik nr 19 Oświadczenie zgody małżonka Uczestnika projektu na zawarcie Umowy na otrzymanie dotacji - II nabór.docx (docx, 47 KB)
ZaŁącznik nr 20 Oświadczenia zgody małżonka poręczyciela na udzielenie przez małżonka poręczenia wekslowego - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 21 Zestawienie towarów i usług których zakup został dokonany ze środków na rozwój przedsiębiorczości - II nabór.docx (docx, 46 KB)
Załącznik nr 22 Oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów i usług zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - II nabór.docx (docx, 48 KB)
Załącznik nr 23 Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego - II nabór.docx (docx, 79 KB)
Załącznik nr 24 Oświadczenie o skorzystaniu lub nieskorzystaniu przez uczestnika projektu równolegle z innych źródeł publicznych - II nabór.docx (docx, 48 KB)
Załącznik nr 25 Umowa na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego - II nabór.docx (docx, 80 KB)
Załącznik nr 26 Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego - II nabór.docx (docx, 84 KB)
Załącznik nr 28 Zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego - II nabór.docx (docx, 47 KB)
Załącznik nr 27 Aneks do Umowy na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego - II nabór.docx (docx, 74 KB)

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę