Aktualności

NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE JEDNORAZOWO ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ




Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r. Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027, Priorytet 5 – Fundusze Europejskie wspierające opolski rynek pracy i edukację. Działanie 5.1 – Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP realizuje projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP Opole (II)", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Jedną z form wsparcia dla uczestników projektu realizowaną w ramach projektu, są jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

W roku 2025 planowane jest przyznanie co najmniej 129 dotacji.

Maksymalna kwota dofinansowania o jaką można wnioskować wynosi 33 000,- zł brutto.

Pierwszy w tym roku nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej odbędzie się w okresie od 18 do 19 lutego 2025 r.

UWAGA !!!

Wniosek o dotację może złożyć każdy bezrobotny zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu co najmniej 14 dni przed dniem złożenia wniosku o dofinansowanie.

Osoby bezrobotne zainteresowane ubieganiem się o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej przed złożeniem wniosku o dotację tj. przed 18 lub 19 lutego 2025 r. zobowiązane są  do osobistego kontaktu w siedzibie PUP w Opolu lub w filii PUP w Niemodlinie, ze swoim doradcą klienta (pośrednikiem pracy), w celu złożenia formularza rekrutacyjnego do projektu, przeprowadzenia testu kompetencji cyfrowych (dotyczy bezrobotnych do 30 roku życia), przygotowania indywidualnego planu działania w ramach projektu oraz uzyskania opinii doradcy klienta, stanowiącej integralną część wniosku (ostatnia strona wniosku) niezbędnej do złożenia wniosku.

Wniosek o przyznanie jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej bezrobotnemu, absolwentowi CIS, absolwentowi KIS lub opiekunowi " wraz z wymaganymi załącznikami tj. Formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (załącznik nr 2 do Regulaminu…) oraz oświadczeniem o zapoznaniu się z regulaminem (załącznik nr 6 do Regulaminu…), w zaklejonej kopercie formatu A-4,  należy złożyć osobiście w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Opolu, ul. Jana Bytnara Rudego 8, pok. nr 4, w godzinach od 8.00 do 14.00 lub przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu, ul. mjr Hubala 21, 45-266 Opole (liczy się data wpływu wniosku do urzędu).
 
Wnioski złożone przed i po terminie naboru nie zostaną uwzględnione.
 
Z uwagi na wymogi realizowanego projektu prosimy o składanie wniosków w formie wydruku kolorowego.

Aktualny Regulamin przyznawania bezrobotnemu, absolwentowi CIS, absolwentowi KIS lub opiekunowi, jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu" oraz aktualny Wniosek o przyznanie dotacji wraz z załącznikami, dostępne są pod linkiem:

https://opole.praca.gov.pl/-/9866568-jednorazowe-srodki-na-podjecie-dzialalnosci-gospodarczej-przyznawane-w-ramach-programu-regionalnego-fundusze-europejskie-dla-opolskiego-2021-2

UWAGA !!!

Przed naborem wniosków o dotację,  zapraszamy osoby zainteresowane ubieganiem się o dotację na webinarium, w trakcie którego przedstawione zostaną warunki ubiegania się o dotację, a także sposób prawidłowego wypełnienia wniosku.
Najbliższe webinary odbędą się: 6 i 7 lutego 2025r. o godz. 9.00  oraz 10 lutego 2025 r. o godz. 12.00 na platformie ZOOM.
Zgłoszenie proszę wysłać na adres e-mail: e.parcej@pup.opole.pl koniecznie wpisując w tytule emaila „WEBINAR - DOTACJE", a w treści emaila swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz datę webinaru (jeden termin do wyboru). Po zarejestrowaniu swojego zgłoszenia otrzymają Państwo link do spotkania (1 dzień przed spotkaniem).

Szczegółowych informacji udzielają Magdalena Grońska, Sylwia Marcinkowska, Katarzyna Hrycaj, Tomasz Patola – telefon 77 44 22 942.

#FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie

 
 


Inspektor w Wydziale Ogólnym (umowa na zastępstwo)


Wydziały

Nazwisko i Imię       Nr. telefonu Nr. pokoju
D Irena Lebiedzińska Dyrektor PUP 77 44 22 920 10
DZ Tomasz Kwiatek Zastępca Dyrektora PUP 77 44 22 920 12
DA Sekretariat 77 44 22 920 11
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Izabela Bocheńska Kierownik CAZ 77 44 22 945 9
REFERAT POŚREDNICTWA PRACY
CP Małgorzata Stelmaszek Kierownik Referatu 77 44 21 887 3
CP Magdalena Ciupka Doradca klienta  –  poszukujący pracy, opinie starosty dot. zatrudnienia cudzoziemców 77 44 22 943 1
Nazwiska rozpoczynające się        od litery:
CP Joanna Wiercińska  Doradca klienta        A, B, Ć, F 77 44 22 952 Box 7
CP Izabela Kochanek  Doradca klienta         C, D ,H, I 77 44 12 487 Box 8
CP Paweł Pichen  Doradca klienta         G, J, Ł, Ż 77 44 22 931 Box 9
CP Małgorzata Dobrowolska  Doradca klienta         Ka-Krz 77 44 10 054 Box 10
CP Katarzyna Polańska  Doradca klienta  Ks-Ky, L, N, O 77 44 22 944 Box 11
CP Izabela Kołodziejczyk  Doradca klienta         E, M, R 77 44 22 932 Box 12
CP Agata Mędrecka Doradca klienta         P, T, U, V 77 44 11 796 Box 13
CP Julianna Pietruszka Doradca klienta         S 77 44 22 951 Box 14
CP Vita Jaremczuk Doradca klienta     Ś, W, Z, Ź, Y 77 44 10 235 Box 15
CP Monika Pietruczuk  Doradca klienta - osoby z niepełnosprawnościami 77 44 22 956 Box 16
SENIORALNE CENTRUM PRACY
CP Małgorzata Budzyńska  Doradca klienta - poszukujący pracy, opinie starosty dot. zatrudnienia cudzoziemców 77 44 22 943 1
DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
ZE Joanna Puto Kierownik Działu 77 44 21 579 1A
ZE Ewa Kutarba Zastępca Kierownika Działu 77 44 21 579 1A
ZE Bożena Kałuska  Korekty ZUS, Odpowiedzi na pisma, 77 44 22 949 1A
ZE Iwona Kowalczyk  Korekty ZUS, Odpowiedzi na pisma, 77 44 22 949 1A
ZE Żaneta Siekiera  Rejestracja osób bezrobotnych
i poszukujących pracy
77 44 22 948 Box 1
ZE Regina Hilla Rejestracja osób bezrobotnych
i poszukujących pracy
77 44 22 948 Box 2
ZE Agnieszka Pujszo Rejestracja osób bezrobotnych
i poszukujących pracy
77 44 22 224 Box 3
ZE Marta Michalska  Rejestracja osób bezrobotnych
i poszukujących pracy
77 44 21 224 Box 4
ZE Lena Minkiewicz Rejestracja osób bezrobotnych
i poszukujących pracy
77 44 21 225 Box 5
ZE Małgorzata Lissoń  Rejestracja osób bezrobotnych
i poszukujących pracy
77 44 21 225 Box 6
ZE Katarzyna Ratajczak  Zasiłki dla osób bezrobotnych 77 44 22 954 2
ZE Iwona Klyk Zasiłki dla osób bezrobotnych 77 44 22 954 2
ZE Bożena Początko Stypendia, dodatki aktywizacyjne, obsługa osób transferujących zasiłek
z zagranicy
77 44 22 937 2
ZE Iwona Oleszek obsługa archiwum 77 44 22 947 archiwum
ZE Joanna Wolańska-Hołota obsługa archiwum 77 44 22 947 archiwum
REFERAT WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI RYNKU PRACY
CW Mirella Czech - Słaby Kierownik Referatu 77 44 21 350 16
CW Anna Idzik Prace interwencyjne, roboty publiczne, bony zatrudnieniowe, dofinansowanie 50+ 77 44 21 350 16
CW Marta Glapa  Prace interwencyjne, roboty publiczne, bony zatrudnieniowe, dofinansowanie 50+ 77 44 21 350 16
CW Anna Szestakowska  -Chętnicka Przyjmowanie ofert pracy, zzb 77 44 21 410 15
CW Grażyna Silicka – Olszowy Prace społecznie użyteczne 77 44 21 410 15
CW Anna Myk Staże 77 44 22 953 17
CW Beata Rajman Staże 77 44 22 953 17
CW Justyna Mandok  Staże 77 44 22 953 17
CW Karina Labisz  Obsługa cudzoziemców 77 44 21 277 14
CW Magdalena Cwynar  Obsługa cudzoziemców 77 44 21 277 14
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
budynek przy ul. Bytnara „Rudego" 8
ZESPÓŁ DS PORADNICTWA ZAWODOWEGO
CZ Ewa Parcej  Doradca zawodowy 77 44 22 938 10
CZ Małgorzata Ratajczak  Doradca zawodowy 77 44 23 200 1
ZESPÓŁ DS. ROZWOJU ZASOBÓW LUDZKICH
CL Adam Tatoj Krajowy Fundusz Szkoleniowy (pracodawcy) 77 44 23 204
77 44 23 138
5
CL Joanna Piesik Krajowy Fundusz Szkoleniowy (pracodawcy) 77 44 23 204
77 44 23 138
5
CL Ewelina Sterna Krajowy Fundusz Szkoleniowy (pracodawcy) 77 44 23 204
77 44 23 138
5
CL Agnieszka Czerwińska – Krawczyk Krajowy Fundusz Szkoleniowy (pracodawcy) 77 44 23 204
77 44 23 138
5
CL Ewa Lewkowicz Krajowy Fundusz Szkoleniowy (pracodawcy) 77 44 23 204
77 44 23 138
5
CL Małgorzata Hochuł Szkolenia bezrobotnych 77 44 22 940 1
CL Beata Pikos  Szkolenia bezrobotnych 77 44 22 940 1
ZESPÓŁ INSTRUMENTÓW WSPIERAJĄCYCH USŁUGI RYNKU PRACY
CI Anna Ligaj – Pach Refundacja  kosztów wyposażenia stanowiska pracy, bony na zasiedlenie 77 44 21 880 3
CI Dominika Zachara  Refundacja  kosztów wyposażenia stanowiska pracy, bony na zasiedlenie 77 44 21 880 3
CI Katarzyna Hrycaj Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej 77 44 22 942 4
CI Sylwia Marcinkowska Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej 77 44 22 942 4
CI Magdalena Grońska Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej 77 44 22 942 4
CI Tomasz Patola Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej 77 44 22 942 4
CI Krzysztof Rup  Kontrole, monitoring realizowanych umów 601 672 343 8
CI Karolina Gruszczyńska Zwrot kosztów przejazdu i refundacja kosztów opieki 77 44 21 574 2
CI Marzena Szerszeńska  Zwrot kosztów przejazdu i refundacja kosztów opieki 77 44 21 574 2
FILIA W NIEMODLINIE
FN Zofia Bednarz Kierownik Filii 77 46 06 312 NIEMODLIN
FN Ewa Chrustawczuk Zasiłki dla bezrobotnych 77 42 11 147 NIEMODLIN
FN Sylwia Rusnak Doradca klienta 77 42 11 147 NIEMODLIN
FN Anna Środa  Doradca klienta, rejestracja bezrobotnych 77 42 11 147 NIEMODLIN
ZESPÓŁ DS. PROGRAMOWANIA I MONITORINGU RYNKU PRACY
DM Tomasz Hrycaj  Koordynator, projekty 77 44 21 570 5
DM Joanna Siczewska  Projekty 77 44 21 570 5
DM Wojciech Walbrecht  Analizy rynku pracy 77 44 22 955 13
ZESPÓŁ RADCÓW PRAWNYCH
DP Krystyna Rawska Obsługa prawna 77 44 22 939 18
DP Paulina Najdzińska Obsługa prawna 77 44 22 939 18
ZESPÓŁ DS. KADR
DK Wioletta Strzelecka Starszy inspektor powiatowy 77 44 22 934 9
DK Katarzyna Sobków Szkolenia pracowników, kadry 77 44 22 934 9
DZIAŁ ORGANIZACYJNY
DO Beata Malawska Kierownik Działu 77 44 22 939 18
DO Sabina Kampa Archiwum 77 44 22 947 archiwum
DO Alicja Broniszewska Archiwum 77 44 22 947 archiwum
DO Natalia Mielniczuk Archiwum 77 44 22 947 archiwum
DZIAŁ FINANSOWO KSIĘGOWY
DG Janusz Gembarzewski Główny Księgowy 77 44 21 210 6
GF Anna Kornek Kierownik Działu 77 44 22 933 7
GF Emilia Sobańska Księgowość 77 44 22 933 7
GF Elżbieta Kołaczkowska Księgowość 77 44 21 590 8
GF Joanna Tarara              Księgowość 77 44 21 590 8
GF Sara Woźniak Księgowość 77 44 21 590 8
GF Grzegorz Patrzałek Księgowość 77 44 21 590 8
GF Anna Szady Księgowość 77 44 21 590 8
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY I OBSŁUGI URZĘDU
DA Joanna Fijałkowska Kierownik Działu 77 44 21 887 3
DA Anna Antosik Informacja telefoniczna  77 44 22 929    800 88 11 22 13A
DA Józef Kwiatkowski Zakupy, poczta, kierowca 77 44 22 929    13A
DA Ewelina Górska Obsługa kancelarii 77 44 22 946 KANCELARIA
DA Monika Piechaczek E-DOC 77 44 21 577 KANCELARIA
DA Daria Bihun E-DOC 77 44 21 577 KANCELARIA
DA Marcelina Rynkar E-DOC 77 44 21 577 KANCELARIA
ZESPÓŁ DS. INFORMATYKI
DI Jarosław Wójcik  Starszy Informatyk 77 44 22 955 13
DI Marcin Krawczyk  Starszy Informatyk 77 44 22 955 13

 
 


NABÓR WNIOSKÓW O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY DLA SKIEROWANEGO BEZROBOTNEGO




Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r. Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027, Priorytet 5 – Fundusze Europejskie wspierające opolski rynek pracy i edukację, Działanie 5.1 – Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP realizuje projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP Opole (II)", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Jedną z form wsparcia dla bezrobotnych, realizowaną w ramach projektu, jest zatrudnienie ich na wyposażonych lub doposażonych stanowiskach pracy, przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą, którym przyznana zostanie refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

W roku 2025 planowane jest przyznanie co najmniej 40 refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia co najmniej 40 stanowisk pracy.

Nabór „Wniosków o refundację ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy"  odbędzie się w okresie od 11 do 12 lutego 2025 roku.

Maksymalna kwota refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia jednego stanowiska pracy wynosi  38 000,- zł brutto.

Na wyposażone stanowiska pracy, do zatrudnienia, kierowane będą osoby bezrobotne zarejestrowane  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu.

UWAGA !!!
o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy mogą ubiegać się podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które w dniu złożenia wniosku nie zalegają z wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom oraz z opłacaniem należnych składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także nie zalegają w dniu złożenia wniosku z opłacaniem innych danin publicznych.

Podmioty prowadzące działalność gospodarczą, zainteresowane wyposażeniem lub doposażeniem stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, proszone są o składanie „Wniosków o refundację ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy" wraz z kompletem wymaganych załączników w zaklejonej kopercie, formatu A-4, w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu, ul. mjr Hubala 21, 45-266 Opole lub przesłanie wniosku pod wskazany adres (liczy się data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu) w terminie naboru wniosków.
 
Wnioski złożone przed i po terminie naboru nie zostaną uwzględnione.

Z uwagi na wymogi realizowanego projektu prosimy o składanie wniosków w formie wydruku kolorowego.
 
„Regulamin Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie przyznawania ze środków Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą i innym" oraz wniosek o refundację wraz  z załącznikami, dostępne są pod linkiem:
 
https://opole.praca.gov.pl/-/9865150-refundacja-kosztow-wyposazenia-lub-doposazenia-stanowiska-pracy
 
UWAGA !!!

Przed naborem wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy,  zapraszamy podmioty zainteresowane ubieganiem się o refundację na webinarium, w trakcie którego przedstawione zostaną warunki ubiegania się o refundację, a także sposób prawidłowego wypełnienia wniosku.
Webinar odbędzie się 4 lutego 2025 r. o godz. 9.00  na platformie ZOOM.
Zgłoszenie proszę wysłać na adres e-mail: e.parcej@pup.opole.pl koniecznie wpisując w tytule emaila „WEBINAR - REFUNDACJA", a w treści emaila swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz datę webinaru. Po zarejestrowaniu swojego zgłoszenia otrzymają Państwo link do spotkania (1 dzień przed spotkaniem).

Szczegółowych informacji udzielają: Anna Ligaj- Pach i Dominika Zachara - tel. 77 44 21 880
 
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
 

NABÓR WNIOSKÓW Z LIMITU KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO 2025

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że 4-5 lutego 2025 r. odbędzie się nabór „Wniosków o przyznanie środków z limitu Krajowego Funduszu Szkoleniowego na finansowanie lub współfinansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców".
 
Kwota limitu KFS na rok 2025 dla Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu wynosi 2 524 400,00 zł.
 
Pracodawcy zainteresowani otrzymaniem dofinasowania na kształcenie ustawiczne Pracowników
i Pracodawców, proszeni są o złożenie „Wniosku o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na finasowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników
i pracodawców" 
wraz z kompletem wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie. Bardzo prosimy nie zszywać/spinać/sklejać składanych dokumentów !!!

Wnioski  należy składać:

  • osobiście tylko i wyłącznie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu, przy ul. mjr. Hubala 21, 45-266 Opole w godzinach od 8.00 do 14.00,
  • lub przesłać pod wskazany wyżej adres za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej (liczy się data wpływu wniosku do urzędu),
  • lub elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl

Ścieżka postępowania w przypadku elektronicznego składania wniosku:
( portal praca.gov.pl → Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu → Pismo do urzędu (PSZ-PU)
w punkcie 3 pisma: DANE SPRAWY Rodzaj sprawy należy wpisać „Wniosek z KFS" → do pisma należy dołączyć podpisany i zeskanowany wniosek wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami
( tylko i wyłącznie w formacie pdf ).
 
UWAGA:
Zakwalifikowane  do  oceny  formalnej  będą  jedynie  wnioski  złożone  w  terminie  naboru
tj. 04-05 lutego 2025 r. i na aktualnym, obowiązującym w roku 2025 druku wniosku.
 

Zgodnie z priorytetami ustalonymi przez Ministra właściwego ds. pracy środki z limitu podstawowego Krajowego Funduszu Szkoleniowego na rok 2025 można przeznaczyć na finansowanie działań określonych w art. 69 ust. 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w tym na:
 

  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie.
  2. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
  3. Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.
  4. Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.
  5. Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.
  6. Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.
  7. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
  8. Rozwój umiejętności cyfrowych.
  9. Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną.

 
U W A G A :

Interpretacja priorytetów wydatkowania limitu KFS w 2025 roku dostępna jest w dokumentach
do pobrania pn. INTERPRETACJA PRIORYTETÓW KFS W ROKU 2025.

Pracodawca ubiegający się w 2025 r. o przyznanie środków z KFS na finansowanie lub współfinansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców musi spełnić przynajmniej jeden z powyższych priorytetów.
Do określenia zawodu deficytowego przy priorytecie nr 1 urząd będzie brał pod uwagę „Barometr zawodów dla powiatu opolskiego i miasta Opola". Szczegółowy wykaz zawodów deficytowych powiatu opolskiego i miasta Opole dostępny w dokumentach do pobrania, pod nazwą – Barometr zawodów - powiat opolski i miasto Opole 2025.

Z uwagi na czas rozpatrywania wniosków oraz konieczność zawarcia umów przed terminem rozpoczęcia kształcenia, Pracodawca powinien planować rozpoczęcie kształcenie nie wcześniej niż 5 maja 2025 r. (okres ten będzie przeznaczony na dokonanie oceny formalnej i merytorycznej wniosków z zastrzeżeniem, że okres rozpatrywania wniosków może ulec wydłużeniu).

PRACODAWCO – przed wypełnieniem „Wniosku o przyznanie środków z limitu Krajowego Funduszu Szkoleniowego na finansowanie lub współfinansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców" zapoznaj się z Regulaminem oraz z pozostałą dokumentacją. Komplet dokumentów znajdziesz pod linkiem:
 
https://opole.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania/-/asset_publisher/snvVnURy1dfX/content/9864165-krajowy-fundusz-szkoleniowy?p_r_p_assetEntryId=9864169

Szczegółowych informacji udzielają:

Joanna Piesik,  Agnieszka Czerwińska-Krawczyk, Ewelina Sterna, Ewa Lewkowicz i Adam Tatoj, 
tel. 77 / 44 23 204  lub 77 / 44 23 138


Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji