Oferta pracy: Główny Księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu - Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

FEO

Oferta pracy: Główny Księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu

Print Drukuj
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu poszukuje kandydatów na stanowisko Główny Księgowy.

Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przes­tępstwo karne skarbowe;
  4. spełnia jeden z poniższych warunków:
  • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe stu­dia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,
  • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,
  • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadze­nia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie od­rębnych przepisów;
  • posiada nieposzlakowaną opinię;
  • posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.

Główne  obowiązki  na w/w stanowisku:
  1. prowadzenie księgowości jednostki;
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z zatwierdzonym budżetem poprzez terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych;
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów doty­czących operacji gospodarczych i finansowych;
  5. opracowywanie projektów zarządzeń i instrukcji wydawanych przez Dyrektora Centrum, a  dotyczących przyjętych zasad rachunkowości i spraw finansowych;
  6. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych PCPR;   
  7. naliczanie i wypłata wynagrodzeń, rozliczanie i odprowadzanie należnych składek ZUS i podatków;
  8. sporządzanie we współpracy z innymi pracownikami  planów finansowych, analizowanie i korygowanie realizowanego budżetu;
  9. współudział z Dyrektorem w negocjacjach związanych z tworzeniem i realizacją budżetu.
Więcej informacji pod linkiem:
http://pcpropole.biuletyn.info.pl/56/113/ogloszenia-o-wolnych-etatach-oferty-pracy-2024-r.html
Informacje o publikacji dokumentu